Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

Ébredés

2007.10.28. 11:59 - halas

Címkék: ébredés sherlok holmes dr. watson

„A happy end-ről persze megint lemaradok.” motyogtam álomittasan, miközben a csipogó telefont csapdostam a falhoz, hátha elhallgat. Miután vakolat potyogáson kívül más eredménye nem volt a tevékenységemnek, ezért minden akaraterőmet igénybe véve lassan kinyitottam a szemem. Ráfókuszáltam a telefonra - nem lényeges de 05:00 mutatott a kijelző -, majd megnyomtam a némítás gombot.
Egy újabb nap a reménytelenségben.
Bár belegondolva az a kishal az álmomban…..

„Te vagy!” – mondta Dr. Watson.
„Mi van???” – motyogtam.

Aszta. Hát ide jutottam. Egy hanggal beszélgetek.

„Mi ebben a furcsa?” – kérdezte Sherlok Holmes, „Hiszen még félig alszol. Bár ettől függetlenül Dr. Watson megállapítása igaz. Az a kishal Te vagy.”

Hmmm……Az a kishal én lennék?

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr52210704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoe 2007.10.29. 15:10:10

Nem várt fordulat!...
Én még maradtam volna egy kicsit a vízi világban...
Mindegy, megvárom a következő folytatást, hátha lesz még merülés...
süti beállítások módosítása