Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

Hogyan tovább?

2008.01.16. 00:30 - halas

Címkék: blog domain partnerprogram e book sherlok holmes dr. watson

Na újra itt vagyok. Álmosnak még mindig álmosan, de túl a vizsgákon.

„Mennyit fizettél a vizsgáztatónak?” – kérdezte ártatlan arccal Dr. Watson.
„Nos, először is nem egy vizsgáztató volt, hanem egy hattagú vizsgabizottság. Másodszor, ball klikk és laza kézmozdulattal irány a lomtár……….” – mondtam.
„De hát mindenhol így megy nem….???” – kérdezte mímelt felháborodással Dr. Watson. – „Minden hír erről szól……”
„Szépen vagyunk. Te ezt feltételezed rólam? Lehet, hogy mindenhol ez megy, de én soha nem éltem ezzel, és nem is áll szándékomban. Ahogy barátom és kollegám mondottá: Minket a becsületesség fog a sírba vinni! Hát ez van. Te viszont jobb, ha nem szólalsz meg megint. Még beváltom, amit kilátásba helyeztem.” – mondtam.

Hol is tartottam?
Ja, a vizsga. Szóval az írásbeli akadályt, ami beugró volt a szóbelihez, magabiztosan vettem. A szóbeli két részből ált, az egyiket kiválóan megfeleltre sikerült kihozni, a másikat csak megfeleltre, mert némileg bizonytalankodtam. Összesítve így lecsúsztam a kiválóan megfelelt minősítésről, meg a felajánlott motiváló „ajándékról”. Na mindegy. Azért örülök, hogy sikerült.

De térjünk csak vissza a blog témájához. Szóval, a hétvégén az jutott az eszembe……..

„Hova?” – kérdezte Dr. Watson.
„Szerintem kapjuk el ennek a google robotnak a csápját és ugorjunk el a klubba kedves Watsonom.” – mondta Sherloke Holmes atyáskodva. „Ma kötözködő hangulatban van nem? Meséljen, mi a baj…….?”

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1……nagylevegő, na most már jó. Elnézést a kis incidensért, akkor talán folytassuk.

Tehát. Azon gondolkodtam a hétvégén, hogy hogyan is tovább? A két ingyenes és remélhetőleg értékelhető és hasznos gondolatokat tartalmazó e-book készen van. De mi legyen a következő lépés?

Az első gondolatom az volt, hogy az oldal, ahol jelenleg elérhetőek az e-bookok, hogy is mondjam, a célnak jelenleg megfelel. Lehetne szebb, web2-esebb, profibb a grafika, stb. Na jó, ahhoz képest hogy mennyi idő alatt „dobtam” össze, egész jó lett. A baj az, hogy ebben a formában az oldalt nem tudom beilleszteni a nagy „Tervbe”. Úgyhogy ez változni fog. Még egy kis ideig elérhető lesz ebben a formában, de később nem.

A következő lépés logikusan az lenne, ha nekiesnék és összehoznák egy fizetős terméket. Hát ez csak részben igaz. Ez is fontos, de nem a legfontosabb. Elég, ha eldöntöm, hogy miről szeretnék írni. Pontosabban szólva, mi az, amire igény lenne, és amihez értek is? Esetemben a téma adott: az ingatlanok. Ahogy tapasztaltam itt lenne mit kapizsgálnom. Szóval a legfontosabb megvan. Le kell ülnöm és felvázolni a tartalomjegyzéket (na jó, csak nektek: már ez is megvan). Ha késsz, akkor a terméket egyenlőre félre kell majd tennem, mert ennyi elég is a következő lépésekhez. Mik lesznek ezek? Csak egy rövid felsorolás, mert ez a bejegyzés is kisregény méretű lesz. A következőben ígérem, kivesézem őket.

Tehát:
1. Domain név regisztráció.
2. Az értékesítési oldal elkészítése.
3. Blog elindítása.
4. Partnerprogram oldal elkészítése.
5. Partnerprogramot kezelő szoftver beszerzése. (Asszem ez lesz a legkeményebb dió. Egyáltalán létezik ilyenből használható, ingyenes verzió?)

A sorrend önkényes, mindegyik ugyanolyan fontos, igazából ezeket mind egyszerre kellene megvalósítani.

Remélem Dr. Watson és Sherlok Holmes még egy darabig kirándulnak a klubban, én pedig neki tudok állni a megvalósításnak. Addig is minden jót mindenkinek.
Ja, ha kérdésetek van, ne fogjátok vissza magatokat? :))

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr59299144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoe · http://cseremix.hu 2008.01.16. 22:21:56

Milyen kérdés???? Még mielőtt -nemhogy feltenném, de - egyáltalán eszembe jutna, te már meg is válaszoltad. Én részben ezért is szeretek erre a blogra jönni: nincsenek felesleges körök, az ember egyből a lényeget kapja!!! Csak aztán nehogy elfelejtse megköszönni. Én aztán nem!!!! Úgyhogy köszi!!!!!!!!!!!!
Ps. Alig várom a folyt.-t!!

sanyandy 2008.01.17. 19:31:22

Teljesen egyetértek az előttem szólóval! :)
Csak kapkodom a fejem, hogy mi mindent is kell csinálni, ha az ember tényleg csinálni akarja. Másodszori olvasatra beugrik, hogy valami effélét művelek én is éppen! És így rávezetem magam arra, hogy jó úton haladok. Asszem...
Sokadszori olvasásra meg már azon gondolkodom, miért is gondoltam, hogy az én témámról nem lehet E-book formát összehozni, pedig még fizetőset is lehet! Ez most pattant ki vizsgák által meggyötört fejemből.
Egyszóval: fantörpikus (ez a családi legesleg jelzőnk) útmutató vagy nekünk!
Nagyon köszönöm!!! :)

Atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu 2008.01.18. 07:21:54

Gratula a vizsgákhoz Halas:)))))
Nem semmi koponya vagy, az biztos:)
Jó a terved is.
A partnerprogram kezelő proginak majd utána nézek, ha gondolod. Nekem is kell ugyanis, és akkor már miért ne?
Igérem szólok, ha kapok normális infót róla!
Csak legyen időm:)))
Munka után szaladgálok ugyanis, és ez igazán leköt:):(
De hamarosan jelentkezek a megtudottakkal, ha addigra be nem szerzed:)

Ányó · www.gyesmellekes.blog.hu 2008.01.18. 08:45:35

Sziasztok!

Nagyon klassz blog! Gratula!Ügyesek vagytok!

Halas! A vizsgákhoz gratulálok, csak így tovább!

halas · http://lehetetlenkuldetes.blog.hu 2008.01.18. 19:44:10

Atita:
Köszi. Ha esetleg találnál egy partner progit, ami ingyenes és működik is, akkor nagyon örülni fogok ha megosztod velem, velünk. Persze csak ha lessz időd :)))))
Jól értem, nincs munkád?

Ányó:
Köszi, a többiek nevében is.

Atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu 2008.01.21. 05:22:40

Igen Halas. Jól érted:)
10 év után lapát. A gyárunkat megvette egy külföldi befektető, és nem kellett neki igazából sok ember...
Ez van, Magyarország, 2008. Ezért dolgozhattam, mint az állat...
Persze a helyi újságokban azt írják, hogy most már nagyon jó, és nyereséges a cég, meg hogy milyen fasza most ott....
Na mindegy. Megoldom:))))
Programot viszont még nem leltem normálisat.:(
De rajta vagyok a témán!

sanyandy 2008.01.21. 06:30:35

Nekem 22 év után szűnt meg a munkahelyem, egyik napról a másikra. A hajléktalan új tulajdonost azóta is kőrözi a rendőrség. Magyarország, 2005. Dörmögőbe, Dohogóba illő.
süti beállítások módosítása