Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

Új év, új remények.

2007.12.31. 22:55 - halas

Címkék: könyv e book sherlok holmes dr. watson joomla! milsee ingatlantitkok

No, hát csak ide értem végre, így az év végére. Csak írtam, csak írtam és örömmel jelenthetem, hogy elkészült az első ingyenes mini e-book!

Bizony. Válveregetés magamnak. :)

De nem csak az e-book készült el, hanem mindjárt a hozzávaló weboldal is.

Kicsit bajban vagyok. Ha csak mondom, az nem túl meggyőző. Ha megmutatom, akkor oda az inkognitóm. Hmmm....

Tudjátok mit? Megmutatom, csak hogy lássátok, mire lehettek képesek Ti is, ha egyszer nekikezdtek. Az inkognitó meg annyira nem fontos....

Nos, a weboldalt és az e-bookot itt találjátok:

Ingatlantitkok

Hát nem csak ezzel foglalkoztam egy hónapon keresztül, hanem belekezdtem és befejeztem egy másik projektet is.

Nos nem titok, hogy suliba járok, és......

"Álltalános negyedikbe?" - kérdezte Dr. Watson.
"Hukhukhukhukhuk" - szakadt ki belőlem.

Bocs, lassan magamhoz térek.......

"Hát mit kell beszólni dokikám? He?" - mondtam vészjóslóan.
"Jól van, jól van. Itt a szilveszter, gondoltam mosolyt csalok az arcodra." - mondta Dr. Watson.
"Csak óvatosan azzal a pezsgővel dokikám, nehogy palackpostán hajókázz át az újévbe......." - mondtam vigyorogva, hiszen nem vagyok haragtartó.

Szóval ott tartottam, hogy suliba járok, és nem volt egy olyan hely a neten, ahol összejöhettünk volna az osztálytársakkal, a végzett diákokkal, a tanárokkal, beszélgetni, információkat megosztani, megvitatni a felmerült kérdéseket, barátkozni, információt begyűjteni, stb., persze ügyelve a biztonságra.
Gondoltam egyet, meg még egyet és úgy döntöttem, egy életem egy halálom, bizony én megpróbálok összehozni egy weboldalt, ahol minderre lehetőség van. Azt gondoltam legyen ez egy kísérlet. Most aztán kiderül mire is alkalmasak az Interneten elérhető, letölthető ingyenes rendszerek.

És sikerült. Létrehoztam egy közösségi oldalt, ami mindazt tudja, mint az iwiw (a kapcsolat térkép kivételével), ráadásul zárt és csak a miénk.

Nos, a weboldalt itt találjátok (ha valaki szeretné „bentről” is látni, az szóljon, meg adjon meg egy email címet és kreálok neki egy ideiglenes hozzáférést):

www.milsee.com

Szinte hihetetlen! Gondolom szeretnétek tudni mit használtam az oldal elkészítéséhez?

"Telefont, amin megbíztál egy webfejlesztő csapatot?" - kotyogott közbe már megint Dr. Watson.
"Mond neked valamit az hogy: format c?" - kérdeztem.
"Persze, persze...... Nem kell mindjárt keménykedni......" - válaszolta Dr. Watson.
"Egyébként, jó a buli?" - kérdeztem kíváncsian.
"Na ná, halacska." - mondta két korty pezsgő között a pipafüstbe burkolódzó Sherlok Holmes.
"Átbulizzuk magunkat a jővő évbe. Csak kár, hogy ennyire hullámzik a bittenger, kicsit szédülök. Te meg ne legyél már ennyire komoly...... Tutututututúúúúúúúúúúúúúúúúú..." - kurjantotta el magát Sherlok Holmes.
"Ajaj.....Hagynátok végre, hogy befejezzem a sztorim?" - kérdeztem.

Elnézést, de már délelőtt óta buliznak.

Na, hol is tartottam? Ja, hogy mit használtam az oldal elkészítéséhez. Tessék a lista. Minden elérhető a neten, és ami a legfontosabb ingyenesen. Persze kell hozzá türelem, (meg a Google jóbarát a leírásokért, tippekért, tanácsokért, segítségért) hogy mindent sikerüljön összehangolni.

Az alaprendszer:
Joomla! CMS – tartalomkezelő rendszer

A Joomla!-hoz külön telepíthető komponensek:
Community Builder – felhasználó menedzser,
Fireboard Forum – fórum rendszer,
Bookmarks – link menedzser,
Group Jive – társadalmi hálózat menedzser,
DOCman – dokumentum és letöltés menedzser,
Jobline – munkaajánló rendszer,
Jim – magánüzenet küldő rendszer,

A komponensekhez való magyar nyelvi fájlok.

Hát ennyi. Először az alaprendszert, aztán pedig a komponenseket, majd pedig a nyelvi fájlokat kell feltelepíteni a tárhelyre, aztán összehangolni. Egyszerűen hangzik? Alapvetően az is. DE! Azért mégse az. Legalább is én elfoglaltam magam vele egy darabig.

Egy a lényeg, hogy sikerült. Ha pedig nekem sikerült, akkor nektek is sikerülhet! Ha valaki kedvet kapott és belevág egy hasonló weblap kivitelezésébe és esetleg elakad, nyugodttan keressen meg a kérdéseivel, ha tudok segítek.

Ezzel búcsúzom tőletek, na és persze ettől az évtől. Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr4280616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoe 2007.12.31. 23:05:17

Hát...nem kapok levegőt!!! Ez döbbenetes! Elsőre hadd gratuláljak, úgy globálisan, aztán most belevetem magam a részletekbe, és majd újra jövök ...

sanyandy 2008.01.01. 03:36:18

Őszintén gratulálok!
Biztos voltam benne, hogy Te megcsinálod, amit elterveztél!
Most nagy örömmel olvasom soraidat, miközben folyamatosan körbevigyorgom a fejem. Egyszerűen azért, mert örülök a sikerednek!
És ezen a helyen kívánok Neked sikerekben gazdag, Boldog Új Esztendőt!

Atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu 2008.01.01. 21:38:44

Na végre!
Azt hittem, már elvesztek Holmes-ék:))
Te Halas!
Gratulálhatok én is?:)))))
Mert akkor gratulálok!
Okos vagy, meg ügyes, meg rendes!
Nagyon örülök, hogy összehoztad a dolgokat:))))
A könyv remélem kelendő lesz!
Mert miért is ne lenne az:)))
És köszönöm mégegyszer az ötletedet is! Én is dolgozok rajta:)))
Remélem lesz annyira színvonalas, mint a tiéd:)
Ja, és nem bánod, ha nekem ezentúl is Halas maradsz? Így az inkongnitó felfedése után? Tudom már régóta a nevedet, meg ilyesmi, de nekem a Halas az Halas!
Én ehhez a névhez tudom kötni azt az embert, aki olyan sok jót tett már értem:)))

Atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu 2008.01.01. 21:41:42

Ja, még egy kérdés.
Csak hogy ne keljen kutakodnom, mert alapvetően kényelmes ember vagyok:)))
Az e- book könyv kinézetét, (amit meg lehet nyitni a főoldalon) azt mivel kreáltad?
Doboz szerkesztővel? Vagy csak sima photoshop? Vagy mi?

Atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu 2008.01.01. 21:43:45

Ja, és még egy kérdés:)))
Belinkeljem a blogomon az ingatlanos lapot?
Hátha érdekli az olvasókat. Mert a statisztika szerint vannak szép számmal, és hát mit lehet tudni...

Halas 2008.01.02. 13:58:51

Sziasztok.

Köszönöm a gratulációkat.

Atitata szeretnék én is Halas maradni továbra is. :))))

A kép eredetijét egy spam emailból szedtem le, aztán a GIMP nevezetű progival egy kicsit nagyon átalakítottam. A GIMP ingyenes, tud magyarul, majdnem ugyanazt tudja mint egy fizetős grafikai rendszer (pl. photosop), könnyű kezelni, szóval csak ajánlani tudom.

A GIMP-et innen töltheted le (GIMP + GTK + 2):
sourceforge.net/project/downloading.php?group_id=121075&use_mirror=surfnet&filename=gimp-2.4.2-i686-setup.exe&92371863

Ha windowsod magyar nyelvű, a GIMP is magyarul szólal meg. (A telepítője angol, de ott nem lehet gond.)

Itt találsz némi írásos segítséget a használathoz:
opendir.hu/?freedom=/tag/gimp_tutorials

Itt pedig néhány videót:
kosan.arth2o.hu/hu/page/my_fav_gimp_video_tutorials

Ha netán elakadsz keres nyugodtan.

Ami a linkelést illeti: nyugodtan linkeld be, örülnék neki. :))))
(Lassan kész lessznek az oldalhoz a bennerek is, malyd azokat is használhatod ha szeretnéd.)

Atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu 2008.01.02. 17:23:18

Ok. Köszönöm a tippet, és a segítséget.
Asszem már találkoztam a gimp- el valahol.
Valami kis rókafej a logója ha nem tévedek. Vagy ilyesmi...
De már nem biztos:)))
A linkedet pedíg akkor kirakom:)))
Ha kész a banner, szólj. Jöhet az is:)
süti beállítások módosítása