Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

Kip-kop, WC ajtó, álom

2007.11.08. 20:29 - halas

Címkék: internet sherlok holmes dr. watson

Csendben osonok. Körülöttem sűrű sötétség és néma csend. Furcsa hangokat hallok. Mi a fene? Mintha valaki üres üvegeket püfölne. Kip-kop, kip-kop, kip-kop……. Nem vagyok félős, de azért most nekem is összeszorult a torkom. A…….

„A fogad vacok. Ez egyértelmű.” – szólalt meg gúnyosan Dr. Watson.
„Mi van?” – kérdeztem.
„Kedves Watsonom levonta az egyetlen logikus következtetést: vacog a fogad.” – válaszolta Sherlok Holmes.
„Hát ez nem igaz. Végre egy kis izgalom, erre jöttök ti és kész. Vége! Egyébként is, mit kerestek ti itt?” – kérdeztem.
„Tudod…..még félig alszol……” – mondta Dr. Watson vigyorogva.
„Na tünés vissza az agyamalapiűrbe……” motyogtam, majd tovább totyogva fejjel nekimentem a WC ajtónak.

Miután magamhoz tértem, gyorsan tollat, papírt ragadtam, és kacskaringós betűket írva, megpróbáltam papírra vetni az álmom………..

………a bitek sűrű, tömött sorokban vándoroltak a hálózatokon. Egyesek és nullák követték egymást katonás sorban. Apró feszültségváltozások csupán és mégis az egész világra hatással vannak. Egyesek szerint, ha egy pillangó megmozgatja a szárnyait, a világ másik felén akár szélvihart, orkánt is kavarhat. A biteknek is hasonló hatalmuk van. Kezeink, vágyaink, álmaink, akaratunk meghosszabbított karjaként hihetetlen dolgokra képesek. Milliók csatlakoznak nap mint nap az Internetre, bitfolyamok sokaságát indítva útra, milliónyi csodát létrehozva. Csodákat, amik sokaknak nem tűnnek annak, számukra csupán a mindennapok egyszerű történései. Számomra azonban csodák. Egy mozdulat és élőben láthatom, mi történik New York-ban, vagy Ausztráliában egy eldugott falucska főterén. Egy mozdulat és pénzt utalhatok át bárkinek, vagy kereskedhetek a világ bármely tőzsdéjén, már ha lenne pénzem. Vásárolhatnák Grönlandról palackozott gleccser vizet, Iránból kaftánt, Kínából ruhát, Brazíliából banánt, Tajvanról notebook-ot. Mindezt csupán pár mozdulattal, otthon a fotelban ülve. Megismerkedhetek másokkal, megismerhetem mások gondolatait. Szinte bármit megtehetek. Mi ez ha nem csoda?

Az álom itt véget ért, én pedig mehettem dolgozni, de a gondolataimban az álom tovább gyűrűzött……….

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr8222819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyandy 2007.11.08. 23:37:04

Ugye szövöd tovább?

zoe 2007.11.09. 22:27:23

Még, még, még szeretnék a bitek világáról többet tudni a Te szemszögedből!!( Ha lehetne...) Annyira rejtélyes, izgalmas beláthatatlan világ, köszönöm hogy bepillanthattam.

atitata · http://dzsemszbolond.blog.hu/ 2007.11.11. 13:19:49

Igen érdekes megközelítése a netnek, amit itt írsz, Halas.
Én ezen még nem is gondolkodtam. Egyszerűen elfogadtam a tényt, hogy sok mindent megtehetek a gép mellett, amit eddig nem tudtam volna, vagy csak nehezen.
Most, az írást elolvasva furcsa gondolataim ébredtek, és tényleg...
Csoda, amit csak nehezen lehet felfogni. Már ha az ember megpróbálja egyáltalán.
Köszönöm Halas. Már megint változott jóvoltadból a világszemléletem.
És milyen érdekesen változtattad meg! Különleges stílus, különleges ember tollából. Ezt most minden kötelező udvariaskodás nélkül mondom.
És végül: HAJRÁ HALAS!!!
süti beállítások módosítása